Khamis, 9 Oktober 2008

Bicara Mula

PENGENALAN

Assalamualaikum.... SAYA pernah muncul dalam laman Marhaen tidak lama dulu dengan memaparkan catatan dan penulisan mengenai peribadi pemimpin politik tanah air. Saya mendedah perilaku pemimpin politik yang korup, tidak bermoral dan mempermainkan harapan rakyat. Hampir dua tahun saya tidak muncul kerana kesibukan tugasan yang banyak.

Kini saya akan muncul sekali dengan lebih konsisten untuk mengkritik dan mendedah salah laku pemimpin politik tidak kira apa anutan ideologi mereka melalui blog khas dan peribadi ini. Sesuai dengan tema blog ini "Politik Agama", "Politik Bangsa", dan "Politik Partisan" saya hanya akan berlegar dalam ruang lingkup tema ini saja.

Catatan berupa laporan semasa atau menyimpang dari tema itu tidak akan digarap! Penulisan atau perbicaraan menerusi blog ini juga secara santai, ringkas dan padat dengan menggunakan bahasa slonga yang bebas dan tidak mengikut tatabahasa
standard.

Selamat mengikut catatan dan kritikan saya menerusi blog ini - TPT 01/08

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama